Czas wysyłki: 24 godziny
Koszt wysyłki: od 0,00 zł
Numer katalogowy: 18897
Kod producenta: LX 9127
Centrala telefoniczna IPM-032 dzięki jednorodnej zaawansowanej platformie IT, zapewnia tanią komunikację VoIP już od podstawowej wersji produktu. Centrala charakteryzuje się elastycznością i modułowością. Do dyspozycji jest 6 lub 8 wolnych slotów, w których można zainstalować potrzebne klientowi interfejsy: porty analogowe AB, linie miejskie POTS, ISDN BRA / E1, linie miejskie VoIP, GSM, Up0 / IP / SIP. Całość uzupełniają aplikacje własne i zewnętrzne, tworząc system taniej i bezpiecznej telekomunikacji dla firm nastawionych na sukces.
współpraca z telefonami systemowymi Slican Upo, IP i SIP
współpraca z pakietem modułów CTI: PhoneCTI, MobileCTI i WebCTI - aplikacje do pracy stacjonarnej i mobilnej
otwarte protokoły HTTP / EbdRECP / TAPI / HOTELP / XML / CTIP
telefonia internetowa VoIP
zaawansowane zarządzanie i kontrola kosztów
zintegrowany GSM
sieciowanie po LAN / WAN
zintegrowane nagrywanie rozmów
sterowanie urządzeniami zewnętrznymi
zasilanie rezerwowe (opcja)
obudowa naścienna i RACK
Centrala telefoniczna IPM-032.2U
(wersja do montażu RACK)
do 16 analogowych linii miejskich
do 16 łączy ISDN BRA (2B+D) – miejskie
do 2 łączy ISDN PRA (30B+D)
do 32 analogowych portów wewnętrznych
do 124 cyfrowych portów systemowych
do 100 abonentów SIP (VoIP)
do 100 translacji SIP (VoIP)
do 16 portów GSM
Wyróżniające funkcje centrali telefonicznej Slican IPM-032: |
Zaawansowany LCR. Centrala telefoniczna Slican IPM-032 automatycznie rozpoznaje wybierany numer i kieruje połączenie poprzez najtańszego operatora. Przykładowa konfiguracja może być następująca: połączenia międzymiastowe i międzynarodowe są kierowane przez VoIP, komórkowe poprzez opcjonalną bramkę GSM (przy zainstalowaniu bramki obsługującej dwie karty SIM lub kilku bramek centrala telefoniczna może rozpoznać operatora GSM i poprowadzić połączenie wewnątrz sieci operatora), połączenia lokalne realizowane są przez operatora stacjonarnego. Centrala telefoniczna Slican IPM-032 zlicza także bezpłatne minuty co pozwala na kierowanie połączeń tymi liniami, na których są jeszcze do wykorzystania darmowe połączenia w ramach puli minut.
Telefonia VoIP i serwer SIP. Jeśli centrala telefoniczna Slican IPM-032 zostanie podłączona do sieci LAN przez wbudowaną kartę VoIP to istnieje możliwość podłączenia do swojej sieci dowolnej bramki VoIP, telefonu SIP lub aplikacji typu softphone. Urządzenie lub program staną się klientem centrali telefonicznej Slican IPM-032 i umożliwią prowadzenie rozmów jak z telefonu wewnętrznego. Można połączyć się do centralki telefonicznej z dowolnego miejsca na świecie i nadal wykorzystywać swój telefon IP jak telefon wewnętrzny bez żadnych dodatkowych kosztów - stanowi to doskonałe rozwiązanie do telepracy. Standardowo centrala telefoniczna Slican IPM-032 umożliwia wykonywanie połączeń przez operatorów telefonii internetowej.
Funkcja call-through umożliwia zadzwonienie do własnej centrali telefonicznej i dalsze telefonowanie za jej pośrednictwem przez linię VoIP. Jeśli wykupisz możliwość bezpłatnych lub tanich rozmów ze swojego telefonu komórkowego na linię stacjonarną, do której jest podłączona centrala telefoniczna Slican IPM-032, to możesz uzyskać połączenie ze swoją centralą telefoniczną a następnie zadzwonić za jej pośrednictwem wykorzystując VoIP do abonentów na całym świecie płacąc grosze za rozmowę. Autoryzacja Twojego telefonu następuje na podstawie CLIP i kodu PIN. Wdzwaniając się do centrali telefonicznej Slican IPM-032 można też zarządzać jej usługami np: zmieniać tryby pracy (dzień/noc/święto).
Współpraca z pakietem Slican CTI: PhoneCTI, MobileCTI i WebCTI – aplikacje do pracy stacjonarnej i mobilnej
Najnowszej generacji pakiet aplikacji Slican Komunikator CTI wspiera pracę zespołową i komunikację. Jest zbiorem intuicyjnych rozwiązań działających na komputerach i smartfonach. Integruje zaawansowane funkcje łączności telefonicznej z obsługą typu "wybierz i kliknij". Aplikacje zaprojektowano z myślą o uniwersalności i dostępności z wielu urządzeń.
Narzędzia Slican CTI tworzą pakiet kompleksowej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Łączą graficzną wizualizację operacji na ekranie z aplikacjami i interfejsami IP PBX. Mogą być wdrażane bez konieczności posiadania jakiegokolwiek dodatkowego serwera poza rozwiązaniami klasy IPx Slican.
W zestaw najnowszej generacji rozwiązań CTI Slican wchodzą
Slican PhoneCTI – integracja komputera z telefonem.
Slican WebCTI – integracja komputera z telefonem przez przeglądarkę internetową.
Slican MobileCTI – wersja mobilna WebCTI
Poczta Głosowa: Usługa pozwala na pozostawienie wiadomości w przypadku zajętości, braku odpowiedzi lub włączonej funkcji DND. Możliwość pozostawienia wiadomości w skrzynce osobistej lub grupowej. Odsłuchiwanie wiadomości przez interaktywne menu głosowe. Nagrywanie własnych zapowiedzi. Funkcja oddzwaniania w przypadku nagrania nowej wiadomości.
Dedykowana aplikacja CTI. Obsługa protokołu TAPI. Dzięki aplikacji Slican Telefon CTI numer osoby dzwoniącej jest prezentowany nie tylko na wyświetlaczu telefonu ale także na ekranie komputera. W połączeniu z centralną książką telefoniczną można uzyskać komplet informacji o osobie dzwoniącej jeszcze przed podniesieniem słuchawki. Za pomocą aplikacji Telefon CTI możemy także wybierać numery z książki telefonicznej bez konieczności ręcznego wybierania na klawiaturze telefonu. Z poziomu aplikacji Telefon CTI można odbierać i wysyłać wiadomości SMS przez wbudowaną w centrali telefonicznej Slican IPM-032 bramkę GSM!
Wykorzystując interfejs TAPI można integrować centralę Slican IPM-032 z aplikacjami typu CRM. Napisany przez firmę Slican plugin do programu MS Outlook umożliwia zapisywanie rozmów w dzienniku, natychmiastową możliwość dodania numeru do kontaktów oraz wybieranie numerów bezpośrednio z książki telefonicznej programu.
Pozostałe zaawansowane funkcje:
Wielokanałowe nagrywanie rozmów na karcie pamięci,
INVENIO - wielopoziomowe interaktywne kierowanie połączeń przychodzących - funkcjonalność IVR,
PATHFINDER - funkcja automatycznego wyszukiwania ścieżki połączenia na podstawie numeru wybranego przez inicjatora połączenia i jego prezentacji,
System DISA umożliwiający dostęp do numerów wewnętrznych bez pośrednictwa recepcji,
Współpraca z bramofonami SLICAN (możliwość otwierania bramy telefonem),
Dedykowane oprogramowanie do: odsłuchiwania nagrywanych rozmów, billingowania, taryfikacji, analizy kosztów i generowania statystyk.
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.