Ogólne Warunki Gwarancji
http://www.multiproject.com.pl/
§1 Określenie Sprzedawcy
1. Właścicielem Sklepu jest:
PHU Multiproject
z siedzibą w 80-017 Gdańsk, Trakt Św. Wojciecha 215b/2
NIP: 5842509422
REGON: 220773973
Tel. +48 58 341 03 03
E-mail: biuro@multiproject.com.pl
§2 Postanowienia ogólne
1. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń, nieprawidłowego działania, niezgodności towaru Klient powinien odesłać do Sklepu towar wraz z dokładnym opisem niezgodności. Koszty wysyłki pokrywa Klient. Adres, pod który Klient winien odesłać towar:
PHU Multiproject
Trakt Św. Wojciecha 215b/2
80-017 Gdańsk
2. Sklep ustosunkowuje się do zgłoszenia gwarancyjnego Klienta w terminie 14 dni od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności.
3. Gdy realizacja uzasadnionego zgłoszenia gwarancyjnego wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.
4. Każdy produkt podlega 24 miesięcznemu okresowi gwarancyjnemu. Wyjątkiem są produkty z działu wyprzedaż które posiadają 3 miesięczną gwarancję. W przypadku innych terminów gwarancji są one zaznaczone wyraźnie na stronie produktu.
5. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela.
§3 Wykluczenia
1. Gwarancji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne, wynikające z nieprawidłowego użytkowania, np. wywołane zalaniem. Gwarancji nie podlegają urządzenia zmodyfikowane przez użytkownika, np. z uciętymi lub przerobionymi wtykami.
2. Gwarancji nie podlegają uszkodzenia spowodowane wyładowaniami atmosferycznymi, przepięciami lub zalaniami.
3. Gwarancji nie podlegają urządzenie, w których wgrano oprogramowanie pochodzące z innych źródeł niż zalecane przez producenta.
4. Gwarancji nie podlegają rzeczy, urządzenia które były wykorzystywane w sposób inny niż zalecany przez producenta.
5. Gwarancji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne powstałe podczas transportu jeżeli nie został spisany protokół reklamacyjny w obecności doręczyciela
6. Gwarancja nie obejmuje naturalnego zużycia takich elementów jak: akumulatory, baterie, zasilacze itp.
§3 Terminy
1. Sklep ustosunkowuje się do zgłoszenia gwarancyjnego Klienta w terminie 14 dni od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności. Termin ten może zostać wydłużony w uzasadnionych przypadkach. W przypadku wydłużenia terminu Klient zostanie o tym poinformowany drogą telefoniczną, bądź emailową.
§4 Postanowienia końcowe
1. Indywidualne warunki gwarancji dołączane są do przedmiotów.
2. Klient może realizować postanowienia gwarancji bezpośrednio u producenta.